Hunddusch!!

Tjoho!
Japp, som ni vet har jag jobbat 12-16 idag, efter jobbet åkte jag till Mams&Paps ..
Mamma kommer hem ifrån Turkiet imorn & då skare väl va städat? :)
.. Och städning är väl inte pappas stora grej, så jag gör de ;)

Efter det åkte jag hem, plockade undan här, tvättade lite m.m
Sen tog jag en promenad med hundarna - Gud vilket härligt väder!!
Men lika härligt vare inte när jag kom hem, Chevy stank kodynga/ngt dött?
Hon hade väll rullat sig i nått på åkern efter vägen :\ hon är verkligen expert på å rulla sig i skit!!
Så ja, var inte mer med det än jag fick slänga in henne i duschen.. Och innan stanken släppte? Ja, det var en 2-3 schampooneringar :S
Så tyckte jag det var lika bra att slänga in Elis med, stackarn. Han hatar att duscha!
Men det var lika bra att båda två skulle skaka sig efter duschen & söla ner än en! :)
Och det är ett elände att få dem ordentligt torra tycker ja!

Var meningen att Ida & jag skulle ha varit på Tisdagsträning med dogsen, men vart inte så!
Men imorn ska vi ialf på Möte.. Får vi se vad våren/sommaren på klubben har att erbjuda! :)

nej, nu intar jag soffläget !! Desperate Housewifes... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0