Hej i solá!! :)

Tjoho!
Just kommit in efter en förmiddag i solen :)
Har ätit frukost ute & hängt lite tvätt, ute. Det är så skönt när man kan hänga tvätten ute tkr jag!


Ska snart åka iväg på jobb. Ikväll är dag 2 av 12 avklarad..
Så då har jag bara 10 arb.dagar kvar tills lite ledighet, hah!

Hundarna har varit med mej & busat också.
Så nu är de förhoppningsvis lite trötta när jag ska iväg och jobba!


Nu längtar jag tills lönen som kommer på Torsdag!!
Det tog mkt att betala all restskatt direkt, men de är värt det.
Slipper jag tänka på det.. Har kommit en hel del andra räkningar den här månaden så.
Lika kul varje gång! Tjihoo!


Nee, jag har fasiken inge kul att skriva så bättre jag skiter i det! ;p

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0