Besökare.

Ser att det varierar väldigt bland besökare på min blogg, här om dagen var det 44 st & igår 12.
Jaja! :)

Idag har jag jobbat 7-13.30 skulle ha slutat 15, Men vi var ganska många så jag gick tidigare.
Känns tokigt att bara vara kvar 'för att'
När jag kom hem plockade jag lite & dammsög..
Efter det vare dags för promenad m mina älskade!
En nackdel nu är alla fiskmåsar.. BLÄ!
Dom är här precis efter vägen där jag går & gör små 'attacker'..
Näe, fiskmåsar är nått jag har respekt för!

Snart kommer pappsen, ska hjälpa han att lägga in en annons på Blocket.
Sen har han med en leveran med CocaCola - Min stora Last!!
Ett tag slutade jag faktiskt med Cola, men sen drack jag lite då & då och nu är jag 'fast' igen.
Kan få akuta Cola suug! Hah, illa.

Sen blir det nog inte så mkt mer för mig idag, invänta dom desperata hemmafruarna!! :)
Nu är det bara två avsnitt kvar också :S

Men nu är tut bingon igång, så får nog bli dit nån gång i sommar ;D

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0