VårsoooooL !!

ååh, vilket härligt väder det är! Kanske är våren på ingång..? :)
Idag har jag inte gjort så mkt, gick upp rätt sent.. Runt 10- halv 11 .. va lite små shleten!
Sen kom min kära svärmor på 11-kaffe, hon hade med sig bullar! Mums!

Sen kom kära Kusin & Morbror, han skulle titta till sin bil!
Nu drar det verkligen i Cheva tarmen, vill ha ut den nuuuu! :)
Speciellt när man inte 'raggat' in den än! ;D. Hoppas på en solig sommar så man får åka nercabat!!

Idag är Micke & jobbar med lastbilen, skulle köra ensilage åt nån ifrån t-by till Gräsmark eller nått..
Men han kommer väl hem på mat innan jag börjar jobba.. Börjar 15.00 & jobbar till 20.00
Idag får det bjudas på Falukorv & Stuvade makaroner, orkar inte göra nått annat! ;)
Sen ska jag faktiskt till jobbet & vara o köket så, kan man skylla på de?? :)


Ha en fin dag mina vänner!!



Trist att det står "såld" mitt på bilden, men det är försäljarens bild.. Verkade som jag raderat de jag hade.
Men de här är ialf sommaren åk!! :) Nya fälgar & sänkt så blir den bra senna! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Uuuuh, vilken fin bil! Det va ju lite coolt att det står såld på! :D Förstår att du blir sugen. Kraaaam

2010-03-14 @ 12:43:04
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0