*trött*

Jobbat 7-15 idag, sen for jag hem & gjorde mat.. Hemmagjorda potatisbullar!
Sen dammade jag & plockade undan, så nu är de bara byte i sängen, dammsuga & torka golven imorn!

Imorn ska jag på massage 11.30, känns behövligt!
Sen ska jag nog kika in på InterSport, såg en jacka i deras reklamblad jag ev vill ha!
Vill jag ha den skulle jag få den i födelsedagspresent av mor! <3
Jisses vad tiden går (JA, jag vet.. jag låter som en 80årig tant när jag säger så..) men det var väl ändå inte längesen jag fyllde år va...? :O hm, aja!
Sen har jag ännu ett arbetspass imorn, 16.30-21.
Jobbar hela helgen också, så nu är helgen räddad. ;p

Vi skulle fixat ihop i garderoben nu ikväll, men jag är så trött så jag orkar inte.
Tar det under helgen, så tar vi allt på en & samma gång så de blir klart.

Jag tror soffan skriker efter mig..?! Nått bra på tvn idag tro?

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0