Tjooho!

Ja, då var vi redan inne på Tisdag då.. :) Och det snöar?? va tusan är de här.. :\
aja, hoppas på att det slutar & försvinner!!

Idag ska jag ialf jobba.. 13.30-20.30, :)
Men innan dess ser jag att jag behöver dra ett varv med snabeldraken!!

Igår gjorde jag då ingenting, förutom att va hos Linda en sväng & hade de trevligt!! :) tack för en trevlig kaffestund! <3
Efter det åkte jag till jobbe en sväng, fick 2 turer..
Sen åkte jag hem & fick lägga mig i soffan, fick en sån huvudvärk jag aldrig känt tror jag.
Fyy, det bankade & jag ville bara spy.. måste varit migrän?! har aldrig haft det men, skulle kunna tro att det var det.
Har krånglat lite med huvudvärk senaste tiden på mej :S. hm.

 

Aja, nee.. Nu blire nog te å plocka fram denna väldiga draken.. TJING!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv, söt! :)

2010-03-24 @ 14:41:58
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0