ÖoB & Ilanda

Yeees, nu har jag shoppat lite grann..
ÖoB köpte jag mest bra-att-ha saker, tvättmedel & sånt.
Fick faktsikt tag i ett täcke till Elis där också. ;) för 69:-
Helt otroligt, ett som passa och ett som va billigt.
Har haft väldigt svårt att hitta till han iom att han är så bred på "framkroppen" (eller va man säger, hah).
Fröslorten min ;)

Sen fyndade jag givetvis ett par skor i skobutiken på edsvalla ;D.
Vart ett par bruna stövlar, igen.... hoho... ;p. Jaja, bra å ha! ;D

Sen åkte vi till Ilanda & där köpte jag gardiner till tvrummet.. :)
Paneler, vi får se hur det bliver.


Jaja, ni får ha en bra kväll mina vänner!! <3


Vill ha denna klänningen ja... Fasen - va mkt de är jag vill Haaaa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0