Lördagkväll.

aa, här sitter man en Lördagkväll ;p..
Micke har åkt till Karlstad med grabbarna, de skulle på Nöjes.
Och jag ska bara va hemma, börjar 07.00.. Slutar 13 så de är en fin söndagstur!! :)
men visst är de tråkigt att va ensam hemma en Lördag, men händer inte alls ofta så ska inte klaga! ;p
Sara
har ialf varit här en sväng, vi drack kaffe & hade de trevligt!
Har varit en hemskt dryg dag?! Efter jag slutade halv två har jag inte gjort nått.. fast jag skulle kunnat göra massor.. (i vanlig ordning..).
Finns ju massor av saker jag skulle kunna göra i huset, men nääe. Latmask!! ;)
Städat & fint hade jag de ju också så.. ;)


Jisses, vad snön smälter nu.. Härligt! Snart vår! :)
Inte dumt, för då känns allt mycket enklare & roligare, tänka sig.. bara av lite sol! :)


Lyssnar på Jessica Andersson - I did it for love, inte dum alls den!
Sen går ju Anna Bergendahl rätt hårt nu också! :)

Elis snarkar så gott, Min Bebis de! <3 :)

Tröttnar aldrig på http://www.youtube.com/watch?v=jzw6GiqZyD0&translated=1
Såå himla bra, och vilka röster!!! :)


Tjing /  Emmy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0