Karlstad

.. dit har jag varit idag, mest som sällskap för pappa Skulle till sjukan.
Men jag hann å köpa mej ett Linne/Klänning (leopard), ett halsband & ett hårspänne! :)

Har varit ledig heeela dagen!!! Iiie :)
Men imorn jobbar jag igen - 13.30 - 21.00

Helgen bjöd på rockfestival & fest! :)
Kvällen startade jag, Linda & Sara hemma hos oss i årnäs! :)
Jag gjorde lite mat, fläskfilé, ris & grönpepparsås. lite väl enkelt kanske, jag vet inte ja..  menmen ;).
Sen kom kära svärmor & hämtade oss - skjutsade oss till Selma..
Var en kul kväll.. :) Förutom att det inte var så mkt folk som jag trott. aja, thanx girls! <3

Nu ska jag strax göra lite mat, är tvkvällen ikväll också..
-> 20.00 - Dating in the dark
-> 21.00 - Desperate Housewifes
-> 22.00 - Cougar town.
Låter illa, jag vet.... ;) men tisdagar är mina tvtisdagar! ;D.

Nee, ha en bra kväll alla! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry Emmy men jag tror tyvärr inte att det är någe desperata hemmafruar idag,,,!!

2010-03-30 @ 19:00:32
Postat av: Anonym

VAAA? Inte?

2010-03-30 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0