Jobbelijobb!

.. De är de nu för tiden.. Känns riktigt naajs! :D
Jobbat sen i Måndags, och igår & idag vart det dubbel.. :)
Ledig dag sker inte föräns nästa Onsdag om de inte skulle trilla in nån mer tur..
Och glad är jag väll för det isf!! :)

Men sådär jätte sen att hoppa i sängen blir jag nog inte.. Upp 05.45 imorn!
Men tänkte hjärtat skulle komma hem innan jag lägger mig..
Han skulle ta med lite mat hem, åt visserligen på jobbet.. men jaa, är man matvrak så är man! ;D.

Hundarna har varit hos mamma heeela dagen eftersom både jag & M jobbat..
Så nu snarkar dom & sover så gott! :)
Chevy fick åka med Pappa till Norge medans Elis & mamma var ute & gick en riktigt lång promme!! :)

Nee, nu ska jag hoppa in i duschen!

En riktigt trevlig fredag kväll till er alla! <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0