Hotellvistelse!

Igår morse drog jag & Hjärtat till Västerås för att bo på hotell & bara ha de bra! :)
När vi väl kom till incheckningen, ja.. kan ni gissa vem som står där?
Jo, Mimmi (mejmej.blogg.se) en 'gammal' klass kamrat ifrån HR. Hur stor är chansen egentligen? :) men mycke mycke trevligt att träffa henne!

Imorn är de måndag & vardag igen..
Ska till arbförm. 10.45 sen ska jag jobba 13.30-21.. Alla tiders!

Nääe, nu ska jag se på blåsningen!

- Funderar på? Alldeles för mkt..
Ena stunden hatar du en person såå mycket!
Sen umgås du med den, hatar du mig lika mycket också 'ibland'?

Skumt... aja!

Ska krypa ner i soffan till M nu, är väll blåsningen!

Idag gick en gammal 'vän' till mig bort, min kanin.. Hela 12 år blev han!
men gissar på att han har de bra i kaninhimlen med frugan & barna! <3 :)
Han hade nog levt sitt långa liv här, men klart det känns tokigt
. ;\.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0