Det tar sig...

Ja, nu är alla lådorna till Garderoben ihopsatta.. Äntligen fick jag fingrarna ur & tid!
Så nu ska bara den andra garderoben monteras ihop så ska lådorna in i den.. Sen jäklar ska de flyttas kläder!! :)
.. Och sen ska de köpas en till garderob, men en sak i taget! ;)


Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade & åt frukost..
Sen åkte jag till mamma så vi gick ut & gick.. Var ute ca 2 timmar, jätte skönt!
Och nu sussar hundarna såå gött.

Har varit ledig idag, kändes välbehövligt.. har inte varit ledig sen Sönd. 7/3!
Men imorn är de nya tag igen.. 7-15!


Nee, nu ska jag börja med maten - Potatismos & Prinskorv bjuds de på idag! De får duga!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0