Desperate Housewifes,

Det är det idag & det kan ikke missas!! :)
Men innan det är de 'dating in the dark' eller vad det hette, måste jag nog se..


Idag har jag jobbat 7-15.. Jobbade även igår, 13.30 -21!
Imorn är jag ledig.. Då kommer sötaste Linda & Stina på f.m fika! :)
Ska bli trevligt, Linda har inte varit här sen November förra året..
Fast mellan dess har jag hunnit med nåra kaffekoppar hos henne! ;)
Nu passa vi ialf på medans hon har bil & väglaget är någorlunda..
Men de är lite 'moddigt' nu när de håller på att smälta!

Var till arbetsförmedlingen igår & det gav väl ungefär = Noll..
Man sitter nog mest där för att det ska verka bra med massa 'möten'..?
Eller har jag fel..? Aja, så länge jag klarar mig på Hagen är jag nöjd! :)



Neej, nu fåre bli soffan .. *Gääääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0