BLASK!!

Har just varit ute med min små Pälsklingar, ;). Det drog kallt & var mest blaskigt.. Men vi gick en långis ialf!
Även om jag inte hade riktig Lust idag, men jaa.. De har ju dom varje dag - så ut ska dom väl! :)
Idag har jag jobbat 7-13.30, har varit ganska lugnt på jobbe tycker jag.. nackdelen med de är ju att man blir bara seg... hehe! :)


Nu strax ska jag göra lite pannkakor tills hjärtat kommer hem!!
Imorn är jag ledig & då kanske jag skulle bli med mamma till Ilanda, hon skulle ha gardiner.. Sen blire ev. en sväng till Ö-B :)


* Fröken Högberg skulle anmäla oss till Agilitykurs också, skojs! :)


Nääe, nu ska jag göra pannkakssmeten! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0