2 Mars -2010

Sitter här & ugglar i vanlig ordning.. Just duschat & gjort mej klar.
Ska med Mor & Far och äta på Nils Holgersson, mumma! :)

Idag har jag inte gjort så himla mkt, vikt tvätt, tvättat & städat.
hade tänkt baka bullar också, men tar de en annan dag!! :)

I Lördags vare som sagt kalas, hade jätte skoj med mina flickor! :)
Mindre kul i Söndags & igår, hehe. menmen, känns som de får bli lugnt ett tag... Linda! ;D.

Vilken otroligt vacker dag det är då, får nog bli en promenad sen..
Med 2 nyduschade hundar.. :) Kom på igår kväll, när vi skulle duscha.. typ vid 22 tiden att jag skulle duscha dom..
Jag var trött som tusan på jobbe, men när jag kom hem for ögonen upp igen.. :p

Näääe, nu ska jag ta & fara ner till Holgersson! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, nu får det nog bli lite lugnt ett tag.... ;) Men det måste helt klart göras om!! Kraaaaaam

2010-03-03 @ 17:29:47
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0