trasig dator :S

Nu var det hemskt längesedan jag bloggade, men det beror på att vår stationära dator gick sönder :S
Eller jag vet inte riktigt vad det blev, går inte att få på den.. Står att nått fattas!
Men Calvert skulle hjälpa oss tror jag! :)
Kan passa på att blogga lite medans den bärbara datorn är hemma! Gissar på att Micke tar med den på Måndag igen...

Under veckan har jag jobbat! Och fått massor av andra saker gjort.- Kanske för att datorn var paj?? ;)
Har målat garderobsdörrarna i datarummet... Det behövdes!!
Sen putsat lite lister & sådant. Men tyvärr ser det likadant ut igen. - Har ju Djuuur!
Men nu vet man ju att det är gjort ialf. ;)

Nu letar jag ny bil för fulla muggar. För min vart ju såld... Vet inte om jag skrivit det?
Men borta är den ialf.
Nu blir de en diesel'räääser'..
Chevan kanske blir klar snart också vem vet, den väntar på att få en ny motor under huven! :)
Och lite annat, Pappa är så snäll att han byter motor åt mej!
Kanske man kan caba lite i sommar! :)

Idag har jag varit med Sara på en snabbrunda på Sunne..
Hon ska på 5o års kalas ikväll & ville ha ngt nytt på sig.
Slutade väll med att jag kom ut med en kasse ifrån garderob också....
Typiskt!

Imorn kommer Linda & Stina. Ska bli trevligt.. Var ju jätte längesen!
Tänkte göra pastasallad som vi ska äta. :) (Ewas pastasallad. ;D )


Nej, ni får ha de så bra. Så märks de när jag bloggar igen! :)

Och ni får ursäkta om jag upprepar en massa i mina blogginlägg... men jag kommer fasen inte alltid ihåg vad jag skrivit gångerna innan.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0