steker i solen

Ligger just i skrivande stund på gräsmattan & steker :)
Äntligen lite sol o värme, tjihoo!
Men imorn skulle det tydligen regna :(

Idag har jag ialf jobbat 7-13, efter jobbet åkte jag och handlade lite.
Sen hem & nu som sagt gräsmattan :)
Ska strax gå in och göra lite mat,
Ska iväg på smyckeparty hos Ann-Charlott ikväll. (en arbkompis)
Det ska bli skoj :)

Imorn jobbar jag 7-13.30 sen är jag ledig helgen.
Inkl Måndag - skulle ha jobbat.. men fick ta ledigt, ska på hjärnröntgen.
Måttligt nervös....

Under helgen ska Micke köra folkrace i Reijto, var längesen man va på folkrace så de ska bli skojs :)


Imorn fyller sötaste Linnea år också - Grattis Gumman!!

Nee, nu ska jag vända mig till ryggläge. ;) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0