Rallycrosshelg - Haninge!

Hej allesammans!
Nu har man kommit hem ifrån en helg i Haninge..
Det var Micke, jag, Johan & Calvert i vår buss.
Emelie, Peter, Waldenström, Lotta & Christer i deras buss.
Sen kom mamma & pappa i sin buss.. Så de var trevligt! :)
Tyckte det gick riktigt bra för både Micke & Peter..
Micke klättrar sig allt högre upp! :)

Vi åkte ner torskväll & kom hem inatt, cirkus tolv- halv ett!
Vädret har varit kanon och jag ser ut som ett stoppljus i ansiktet. :p
Enda nackdelen är väl min onda hals.. De började redan under veckan.
Så jag har varit lite slö.. menmen!


Chevy har varit hos svärmor & svärfar hela helgen och badat !! :) Gillar hon, toka <3
Elis har varit med oss han, helt slut var han igår kväll.. :)


Nee, nu ska jag åka ner och köpa jord så ska Sara & jag plantera blommor!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0