Midsommar & Sommar?

Hej i sommaren?? :)
Nu kanske den äntligen är här, eller har varit här?
Enligt aftonbladet ska det bli regn imorn & på Lördag :(
Får kolla yr sen, men det märks ju ändå hur det blir!

Bara jobbat Tisdag & Onsdag denna veckan, jobbar 15-20 ikväll. Sen har jag ledig helg.
Jag tror inte jag är annat än ledig, ändå har jag schema?? :) haha!

Nu är flygbiljett bokad till Norrland. Och jag ska åka alldeles själv till Sthlm, sen ta mig ifrån Sthlm C vidare till Arlanda, Sen på flyget till Norrland? Varrå vilsen jag kommer va, som är alldeles virrig annars! :P
Tjiho, Jaja.. men jag är väll inte ensam där så man kan väll fråga nån!
Hade gärna haft med mig ngn kompis upp..
Men är väll ingen som vill åka till Norrland och vara där i så många dagar & spendera en helg med Rallycross.
Men jag åker nog inte dit helt för Rallycrossen, Näääe.. Mest för att vi ska bo på Pite Havsbad & jag tror att det kommer bli lovely. Och det blir min semester !! :)

Jag trodde inte sommaren skulle bli så fullspäckad, men ja.. Den verkar bli det ändå! :)
Höljes blir det iår och det var nått år sen sist...
Men antagligen blire bara en natt .. Vi har inte bestämt nått än!

Nu är det Midsommarhelg också, imorn ska vi äta massa god mat med sara & daniel..
Sen vidare till Årås & fest med grannar :)
På Lördag ska vi åka båt om vädret tillåter vill säga...

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0