Helgen

Hej & Hå!
.. Helt plötsligt blev det fint väder, efter en iskall dag!
Denna sommar må jag säga är konstig? och kall!

Helgen har varit toppen :)
Jobbade till 13.30 på Fredagen, sen åkte jag till Salongen en sväng- Sara tvättade & plattade mitt hår!
Sen åkte jag hem & pysslade lite, gjorde mig iordning för personalfest!
.. Och jag fick lyckan att vara med trots att jag 'bara' är vikarie, söta arbkamrater man har! :)
Hade det jätte trevigt/kul.
Vi var på strandcafé, satt ute & vädret trotsade oss endel..
Men vi satte oss i en liten stuga efter vi ätit maten så de gick bra!
Efter strandcafé drog jag & Linda till köpis..
Hade en jätte rolig kväll :)

Men gårdagen var då inte lika rolig, huh.
Folkrace var jag på också, men som tur va så hade Micke bussen upp. Så jag kunde sova en hel del ;)
Efter folkracen drog jag, micke & arvid till city & åt pizza!
Sen körde jag på dom en tur till Arvika.
Och kom på varför jag inte är chaufför så ofta.. Inte för att dom var dryga eller så, men fy fasiken för fulla folk som tölar ;D. Man är väl inte alls så själv menar ja, höhö! :)
Men vi åkte hem tidigt, runt tolv tiden..
Så det vart ju inte sent.

Imorse ringde klockan vid åtta och det var dags att stiga upp & åka på folkrace igen.
Trött som tusan va jag!!
Micke kom 4a i C final.

Imorgon var det dags för den där hjärnröntgen då! :S .
Men det blir skönt att få det avklarat...

imorn har jag varit ledig 3 dagar, sen jobbar jag 2 dagar & är ledig 4 :D
Det blir fasiken min mini semester det :))

Neej, nu ska det grillas kycklingfilé! Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0