fått lite gjort

Jahapp, nu var det kväll igen då & fort gick det..
Var in till Sunne förut, lämnade in min mobil & köpte färg!
Sen kom pappa & skulle hämta bussen, den skulle få lite service.
Sen åkte han med mamma tillbaka hit igen- hämtade min cheva, den ska också få sig en service.. en rejäl sådan också!
Snart kanske man kan få glida liiite cab innan sommaren är slut, men man vet aldrig med min 'tur'..


Mamma hjälpte mig att plantera blommor så det ser lite trevligt ut här nu!! :)
Sen började jag med ett projekt här hemma, får se om Micke gråter eller blir glad när han kommer hem... ;)
haha, nejdå!
Kul att göra överraskningar ialf. :)

Nu är även väggtexten beställd, tror att det kommer bli super bra! :)
Och om den hinner komma innan helgen är det ett stort plus, för då kanske Linda hjälper mig att sätta upp den ;)


nee, soffläge tror jag!

ä l s k a r . m i n . m i c k e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0