Blommor

Heey Hooo!
Sitter vid datorn & ugglar, vaknade sent, kanske för sent- säger inte ens när ;)
Men de var skönt att få sova ut .. Igår sov vi också ut !!
Men ändå är jag trött...
Nu är det sista lediga dagen av fyra... Snabbt som attan gick det!

mamma kommer hit när hon slutar & ska hjälpa mig att plantera mina blommor ..
Jag kan ju göra det själv, men bättre när man är två :)


När jag vaknade imorse fick jag sån ångest- vet inte varför :S
Men mycke för att Micke åkt, igen...
Känns trist när han åker , speciellt om vi varit på RC en hel helg & knappt hunnit att umgås!
Men igår tog vi oss en tur till Sunne, åt mat på city & grejer! Alltid något ..


Måste lämna in min mobil idag, kanske för fjärde gången..?
Den bara la av under helgen och ville inte starta mer.. :\
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0