tjiho

Hej mina kära *

Sitter och hör (det jäkla?) smattret utanför.. Och det gillas inte, för hade solen skinit kunde jag tagit en tur m caben.. Den går nu, eller ja- skapligt ialf.
Trodde den gick bra efter byte av start, kylare m.m under veckan.
Pappa var inne och besiktade den åt mig, endast två 2or. Trodde det skulle vara mkt mer.
Den har stått i ett garage i USA i 10 år innan jag fick den!
Så ja - Jag tyckte bes gick bra :)
Så efter pappa besiktad den var jag sugen på att ta ett varv eftersom nu 'funkade' ju allt....
Jojo, ett varv runt Maggeby (hemma hos mamma&pappa) och hem igen.
Då hade det gått hål på kylarslangen!!!! Vatten överallt!!!
varför varför varför? Jag & Bilar, det går inte. Så fort de kommer i min ägo går de sönder :p
Nåja, kylarslangen lagad.. Micke hade den, den gick 'bra' han hade den i Sunne, till Bergqvist satte på nya fälgar & däck, sen till färgaffärn och hem igen.. Och f*nskapet blev varm!!
Efter några timmar igår, så går den mycket bättre. Den blir fortf varm.. Det går att åka med den ialf. :)
Men ja-a, jag får nog köpa ny kylare :S
Tjiiihhhoo. :) jaja, bara den går nu så. *Hoppas*
Halva sommarn har ju gått.

Jaja, skit samma.. Igår så ragga vi ialf lite på Sunne med den :)
Sen åkte vi hem, åt lite mat & tog några öl.
Gamla husägaren till vårat hus & våran gamla granne kom och gjorde oss sällskap.
Men jag var så jäkla trött & tråkig så jag gick och la mig vid ett.. :)

Idag vet jag inte vad jag/vi ska hitta på med.. det är ju inte direkt nå kul väder :\
Får se vad kvällen & dagen har ett erbjuda!

Imorn ska jag nog till Linda. Inte träffat henne sen hon gick på semester ju :/

Hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0