kaffesugen

OM JAG ÄR! Är sugen på mitt morgonkaffe. men så kan det gå, Micke snodde kaffekokaren.
Och jag har varit för snål för att köpa en ny under veckan, vill ju eg ha en ny.
Så kan vi ha den gamla till bussen. Men jag vill ha en perkulator - Lite dyra. Lite tråkig utgift! :P
Jaja, jag överlever nog. Dricker en kopp, eller två, eller tre.... på jobbet sen!

Frös hela kvällen & natten, fryser nu med.
Hoppas inte jag blir sjuk. Det vore inte rätt tajmat.
Och då skulle jag bli super sur för jag är ju aldrig sjuk annars!

Ne, om man skulle göra nått ..
Innan jag ska slänga mig i duschen.

Vill ha en ny väska!

Vet vilka mina rara söta vänner är & ni vet vilka ni är - K ä r l e k . t i l l . e r

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0