höst

jamen, är de inte hösten nu? Eller?
Faktiskt - så eldar jag i vedspisen nu.. var ju jätte kallt & 'rått' inne.
Och eldar man i vedspisen känns de som höst.
Men kan erkänna att det är lite små mysigt att elda i den, för att inte tala om vilken gó värme det blir :)
Så nu sitter jag här alldeles nyduschad i mjukbrallan & äter popcorn :) Yeyy!

Imorn jobbar jag f.m, har jobbat sen förra tisdagen.
Så efter imorn väntas lite ledighet - 6 dagar!!!! :)
Efter jobbet ska jag hem och städa - eller ja, städa... har gjort klart nästan allt.
Bara renbäddning, dammsuga & skura kvar :)
Sen ska jag in till Sunne igen och göra ärenden + hitta en väska, bikini & möjligtvis ett par skor :)

Idag har jag jobbat 7-15, var 'köksa' på jobbet. Tycker det är kul :) (oftast)
Efter jobbet åkte jag hem till hundarna, tog med dom.. Så vi åkte till Sunne.
Jag vart bjuden på mat på Köpis :)) - Mums!
Sen åkte jag hem, städade, tvättade m.m

Nee, nu ska jag hänga en tvätt - sen blire soffläge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0