Höljes

Hej mina kära vänner :)
Ligger hemma i soffan och slappar.. Tämligt sleten efter Höljes - fast vi bara var där Fredag till Lördag!
Åkte till Höljes så vi var där runt fyra tiden på Fredag afta, sen åkte vi hem runt sex tiden igår!
Och varför ska man bli som mest dålig när man vaknar i en övervarm husbuss i Höljes?
Fan hur jag mådde - men kan inte skylla på nån annan än mig själv gissar jag på..
men med några klunkar rätta det till sig och jag orkade med bilresan hem ialf!
Det var riktigt skönt att komma hem igår, även om alla tyckte vi va torrbollar :p
Så vare skönt att vakna REN i sin EGEN SÄNG!! :)
För fy tusan va skitig man känner sig i skogen & dammet...

Idag är en riktig slapp dag,
Hjärtat fyller år idag också, så hans föräldrar har just varit här på kaffe & tårta!
Var till mormor förut & hämtade en jordgubbstårta som hon gjort.

Nu får det bli ännu mera soffa, sen kanske jag blir med Micke & hmtar några bilar!!

(har fortf ingen dator under veckorna..)

Ha de så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0