Det är som såhär...

att det har bara inte blivit att jag bloggat - fast jag har den bärbara hemma & har haft ett tag!
jag tycker jag är mest på Hagen III , heh. Nejdå!  jag är där mycket mindre nu än när jag går på timmar!
Schemat har varit jätte bra under sommaren!
Nu är de inte så mkt kvar på schema, då återgår det till det vanliga - Jaga timmar & ovisshet!
Det är så himla skönt att gå på schema, blir mer planering i vardagen! :)

Under veckan har jag jobbat Tis, Ons, Tors, Idag (dubbel) sen jobbar jag imorn, sön & måndag! :)
Blev så många dagar för jag tog två xtra turer idag!

Nu är jag hemma och 'kissar' hundarna, vi har kastat lite boll .. Ska fortsätta kasta snart.
Men Elis blir så flåsig, så man får ta lite pauser.
Han är som en galning när de är en boll i närheten, min lilla fis! :)

Ne, nu ska jag tvätta lite innan de är dags! Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0