tänka sig..

.. att jag började blogga så mycket. men det är kul, och de är många som läser. Vet fortfarande inte vilka ni är.. Lägg gärna en kommentar! :)
Och tro det eller ej så vaknade jag med ett himla halsont & ett par nysningar imorse..
Men tänker minsann inte bli sjuk, Linda & jag ska ju Rocka!! ;)
Nepp, färdig gnällt!

Igår umgicks jag som sagt med Ida, sen åkte jag till mormor för att låna hennes lilla Clio (kände mig som en jätte i den...) ;) Min bil har inte riktigt velat samarbeta med mig!
Letar ny bil för fullt, så är det någon som vill ge mig en Chrysler 300 så är det bara och komma hit och ställa ner den.. OBS! Den ska vara svart med någorlunda stora fälgar, inte så de ser dumt ut - Lagomt är bäst! :)
Och när ni ändå är så snälla och ger mig en chrysler (+att ni leverar den) så kan jag nog Bjuda på Kaffe & (Linda Läs:) en Molusk! :)

Nog om det, tänkte ringa Ida lite senare.. Men törs inte än, ifall de sover..
Och smyga iväg ett sms är ju inte att tänka på, när hon glömt mob i Xär.
Inte ett dugg förvånad. ;)

Måste nästan berätta om min otursdag i Fredags:
Japp, dagen började ju med magont.. men jag tyckte det gick över, för att sedan komma tillbaka & hålla på så.
Men jaja, jag var i köket och varorna kom.. Skulle ta en Milda "flaska", den slant ur kartongen och wips vare lite flytande margarin i korridoren + på mina byxor och skor. Kletigt och blött? Svar: Ja!
Sen när jag in med varorna skulle jag ta en påse med fisk som kommit för att ställa in den i frysen, tro på fasiken att det var HÅL i påsen?! Men som tur var hamnade fisken på vagnen..
Och SEN (nej, inte färdigt än..) så skulle jag fylla på Lingonsylt ifrån en Stor hink till en liten.. Så jag tar den stora burken och wips så flög det Lingonsylt i skafferiet & givetvis på mig. Blött & kletigt igen? Svar Ja!
Och varför flög det då Lingonsylt? Jo, för att nån inte satt på locket på burken och jag var så smart så jag greppa den i Locket.. Duktig Emmy!! :) Och så tyvärr flickor Julgransspöket är lite röd efter den här vilda lingonsylten :) men det gör väl att det ser lite spökligare ut. ;)
Men dagen är inte slut här må ni tro, det slutar med att jag får gå ifrån Jobbet kl 11 !! Skulle jobbat 7-20 men nu vart det kortdag! För jag hade fått kräksjukan + feber! Men vi vet inte om det var kräksjukan egentligen... Vi diskuterar det. ;) men vi lär nog inte få nått svar.
Jani, Härliga Fredag! ;)
(Men sen är jag en sån som är förföljd av sådana här saker.. Det händer oftast Mig!)



* Ha en bra dag nu Flickor & Pojkar! *



Detta var en gång då jag tog bilder för 'jeansmode'


Kommentarer
Postat av: Linda

Men herregud, vilken skitdag du hade i fredags då!! Du lyckas då allt med det mesta.... ;)

Nej, nu ger du tusan i att bli sjuk! Det har vi inte tid me.. Kram, vännen!

2010-02-24 @ 15:51:28
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Anonym

men visst gör jag! Förföljd av sånt..

Men de sista med fisken där, då skratta jag. Fanns inte mkt annat att göra ;D. nej, ännu mer snorig nu! Men det löser sej! :) KRAAAM!

2010-02-24 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0