Skärpning!

Näe, nu tror jag det får bli skärpning på mig att komma igång med bloggen..
Är ju ganska 'skönt' att blogga! :)

Sov ganska länge idag till 10.30 faktiskt.. :O
Men då var jag vaken länge inatt.. Orkar inte sova ordentligt på nätterna mer, vaknar hela tiden & drömmer en massa. Inatt drömde jag om rosa sjal, som jag såg i kd igår.. Men som jag aldrig köpte. Hm, skulle gjort de. ;)
Som sagt var till karlstad igår med min kära mamma!
Skulle handla, handla & åter handla tänkte jag.. varit så sugen på att få en massa nytt på senaste tiden.
MEN, jag hitta inte ett SKIT! Va typiskt är de inte...? allt som jag ville ha var för stort/litet .. :/.
Hm, aja.. fick lite "bra att ha saker" på ikea ialf.. ;)

Idag ska jag jobba 15.00 - 20.00 ..
Sen får vi se om min kära sambo gjort mat tills jag kommer hem, han har sagt som så ialf. men de märks. ;p
Och till maten tror jag det får bli ett glas vin! :)

Nej, nu ska jag hoppa ur pyjamasen & göra nått vettigt.. eller så skiter jag i att göra något vettigt..
Vill inte städa idag.. hm.

Ha en bra dag alla mina vänner!!! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du bloggar igen!!! Det gillas.. :)

Ha en bra kväll, gums! <3

2010-02-06 @ 17:03:22
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0