OJ!

Vad spännande att så många läser min blogg. :)
Lämna gärna en kommentar, skulle vara kul att veta vilka ni är! :)

Nu har vi just ätit Schnitzel & pommes med Café de paris sås! Det satt fint!
Är tänkt att vi ska börja montera ihop garderoben idag också, men så vare tänkt igår också.. ;)

Idag har jag jobbat 7-13.30, efter det var jag till sara, sen till mor, sen handlade jag & till sist så var jag på massage.. Börjar på att rätta till sig tror jag, för det gör inte så himla ont nu!

Nu ligger hundarna & äter på varsit 'grisben' .. Låter trevligt - Jag vet!! Men de giller't ;D.

Från det ena till det andra längtar jag verkligen tills Desperate Housewifes börjar, finns de nån bättre serie?

Ha en trevlig kväll mina vänner!


Mina älskade hundar, all kärlek till dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0