Oboy & Smörgås!

Morrn allesamans!
Nu sitter jag här och har just smällt i mig en smörgås & ett glas med oboy! :)
Jag väntar på Sara, hon ska komma hit och dricka kaffe sen ska vi till Torsby för att hämta hennes pass.
Lyckos henne som åker utomlands 17 februari.. :) lite avis blir man... fast de inte var alls längesen vi kom hem ifrån Bali..

Måste berätta att golvet vart jätte bra, det blev som ett helt annat rum.. Ser mkt större ut & framförallt fräschare!!
Så nu är det bara garderoberna och allt som ska sättas ihop och sen in!! :)
Sen har vi lite mer som måste köpas innan de blir klart, men de känns som att vi är på god väg nu ialf.. äntligen!! :)
När jag fått ut kläderna ur de gamla garderoberna har jag genast mycket mer plats åt dukar, sängkläder, lampor och allt sånt som just nu är lite här & var i huset! ;).

Näääe, nu ska jag göra mej iordning..

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0