Kallt, minsann!!

Fyy, jag trodde de var slut med dessa över 20- men inte tydligen. Huh, jag fryser ihjäl !!


Idag ringde mickes klocka 08.30, tänkte att jag skulle försöka somna om men de gick ju inte :\
Så jag vart med han & hans chef och hämtade en tjur som skulle hit och betäcka våra kor..
Så nu ska han vara här tills han blir klar med alla våra kor.. ;)
Jag gillar verkligen inte dessa kor.. Stora & Farliga (?). Men ganska sött & spännande när de små kalvarna kommer. (KANSKE...)


Igår jobbade jag 16-21, sen ville Micke till Jägermyr en sväng & ta en öl.
Så jag körde dit, men vi åkte hem efter ca en timme.. Skönt, så man slapp köra runt också. :p


Nu strax ska jag iväg & handla lite m.m har lite på tapeten idag! :)


Imorn jobbar jag 16-21, skönt med jobb!!! Kul tycker jag det är också.. Men saknar Linda förstås!! :)


Neej, nu ska jag kolla blocket. Letar ny bil.


Hoppas alla får en fin dag, solen skiner ju ialf!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Naaaw! Men nu kommer jag snart tillbaka, vännen! <3

2010-02-13 @ 18:56:27
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0