Jobb/Studiefunderingar

Ja, det sitter jag i nu.. Det verkar bli himla dåligt med jobb framöver.
Och som sagt så vill jag ju utbilda mig.. Fick svar ifrån Arvika där de startar med Usk utb. i Augusti..
Distans - med bara 2-3 dagar i månaden som jag behöver vara i skolan.. Vore ju toppen!
Men nu är det ju så att jag ska få Sunne Kommun till att vilja sätta mig i skola, vilket de inte ville sist!
Är de bättre/billigare om jag får arbetslös då eller...? hm.
Sen har jag funderingar på att söka som extra i Norge. Inget som lockar mig, men pengar måste man ha..
Allt styrs av pengar!!
Eller ska jag försöka läsa till ssk direkt, som jag vill bli?
Eller läsa ett år till usk först, och vänta med sskutb?
nej, fyfarao va jag fick att fundera på! :)
Ska ialf pallra mej till arbetsförmedlingen imorn - Måste det nu!
Vill inte, men jaa.. måste nog börja stämpla.. phew!

Jaja,  nog om det.. Har ialf umgåtts med Ida idag.. Trevligt.
Och i fattigdom & elände köpte jag mig en skjorta på MUG, av märket Rut m.fl.
Tro det eller ej - Den kostade bara 199:- .. rena kapet! :)


Nee, ska googla vidare! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0