Ja se det snöar, ja se det snöar..

NEJ, nu får det väl va bra med snö va?
Nog för att det va en otroligt vacker dag igår.. men näe. Nu räcker det - För min del ialf.


Usch, är bra seg.. Sov väldigt dåligt inatt.
Drömde det mest konstiga.. Sen vaknade jag vid ett och kunde inte somna om förän vid två, och ja.. Så har de hållt på. Förstår inte, jag har inte haft sådana sömnproblem förut.. De jag haft problem men är att inte somna.
Inte att vakna titt som tätt.. Jaja.


Ja, jag är ialf vaken för att snickaren kommer.. Och inte för hockeyn ;)
Det verkar som många är vakna för den, gå å lägg er!! Hihi. Det är ju för tidigt..
Jag skulle sova nu om jag fick - lätt ;)


Igår skickade jag runt mail för att höra om utbildningar.. Bara att vänta & se.
'Måste' ju läsa på distans för att kunna jobba samtidigt, för jobba det vill ja!
Hoppas det finns någon vettig utbildning någonstans. Vore fint med Baggium i Sunne!
har ju inte en chans att få någon tjänst utan utbildning verkar det som! :\

 

Jaja, nu kom snickaren.. Och jag ska dra till mor. Tar med lite frukost åt oss.
Vill inte gärna va hemma när hantverkare är här, vet inte var jag ska ta vägen.. heh!

 

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0