.

Nu är köttet & stripsen i ugnen, bara att vänta på att de blir klart..
Tyvärr tappa jag heelt & hållet matlusten när jag gjorde det.. men hoppas på att jag orkar äta lite ialf.

Har knådat ihop några molusker som vi tog till kaffet förut.

Nu vill jag vara FF (friskförklarad). ;p
Vill leka med nån juue.. Känner mej som en bortskömd unge som skriker efter en lekkamrat!! :)
Men imorn är jag det & då hoppas jag att ida kanske har tid att leka med mej..

Snickarn kommer imorn också, dags för dörrbyten.. JIHOOO! Spännande..
Och som jag väntat på dessa dörrar! :)

Till veckan är Micke ledig också, kanske vi ska försöka få ihop lite mer i garderoben...
Om jag törs.... hihi.
Ska försöka få ihop lite mer lådor också, kan ju ta en per dag eller nått.. hinner de inte bli sådär hiimla tråkigt. :)

ne, nu ska jag slå en pling till Min lovely Ida! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanske är bäst att be snickarn att bygga ihop garderoberna, när han ändå är där?? För säkerhets skull.... ;)

Kraaaam

2010-02-21 @ 19:03:22
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Anonym

Där var du smart Linda.. Det kanske vore det säkra. ;) hihi. KRAM

2010-02-22 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0