En Liten om-mig-lista! :)

SKOR: Åh, finns massor! Älskar skor!
JEANS: Diesel, Miss Sixty eller fornarina! 
T-SHIRT: Använder mest linnen..
UNDERKLÄDER: H&M
VÄSKA: Använder inte väska..
PLÅNBOK: En svart med ett spänne på. Märke? Ingen aaaning!
SOLGLASÖGON: Har olika, köpta ifrån utlandsresor.. ;)
KLOCKA: Använder aldrig klocka.. men har en svart-fin en :)
SMYCKEN: Just nu ett halsband jag fått av svärmor.
TV: Samsung
MOBILTELEFON: Sony Ericsson (skit telefoner!!)
MP3: Använder jag ej.
SMINK: Olika, inte så insatt i det där.. Har de som är känns/är bra!
ANSIKTSKRÄM: Sålig på att smörja in mig :$
TANDKRÄM: Colgate
SCHAMPO/BALSAM: Racoon (köpt ifrån frisör)
TVÅL: Palmolive
PARFYM: Escada - in to the blue & Dior - Dior addict 2
MINERALVATTEN: Vichy
VIN: Vitt
DRINK: Orgasm (irish coffee är rätt ok också)
BRÖD: Ljust/'mellanljust' (Går bra med mörkt också..)
MAT: Allt möjligt! Gillar kyckling & pasta mycket.
GLASS: Ingen glassälskare
GODIS: Salt, surt & lite choklad ibland. Men äter mest av allt Chips i stooora lass!! ;D
SÄNG: Ifrån sommarlagret en stoor go säng!
LAKAN: Jysk/ikeas "dra-på-lakan" :)
FRISÖRSALONG: Hår&Kroppsverkstan
DAGSTIDNING: Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0