Matilda!

En kväll hände något som inte fick hända..
Jag förlorade en av mina bästa vänner, Matilda.
Livet tog en hård vändning, inget var som det skulle, en jävla tomhet!
Skuldkänslor som satt så jäkla hårt, så jäkla länge.. men efter åren har jag förstått att de inte var mitt fel.
Inget jag kunde hjälpa..
Det är några år sen nu, men de känns ändå som igår.
Fortfarande vill jag ringa henne - när jag är ledsen eller när jag vill berätta nått kul.. Eller bara prata, som vi alltid gjorde.
Men någonstans så vet jag att hon finns där bland stjärnorna & tittar ner på oss..
Jag saknar dig!

Vi måste vara rädda varandra, berätta att vi tycker om varandra, finnas där för varandra!
Jag älskar er mina vänner! <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0