ännu en kall dag!

Ja, då har man vaknat upp till en ännu kall dag!
Men vi får se det som så att snart är vi inne i Mars redan, kommer nog gå fort till våren..? :)


Idag kommer snickaren och gör klart det sista för den här gången.
Och då kan jag äntligen städa bort allt sågspån.. Ser ut som ja, en slöjdlokal! :)
Men det blir bra med de nya dörrarna - Fräscht!
Det ska bara målas sen, dörrarna är furu & det vill jag inte ha.
Men de hade inga vita dörrar, eftersom de var special.
Vi ska skicka iväg dörrarna på målning, så de får nog bli nästa månad.. Blir himla dyrt att lägga ut så mkt pengar på en gång!


Ska snart åka ner och få lite fotvård, sen ska jag lämna tillbaka lilla clion och hoppas på att int emin 850 sviker mig.. Letade efter en gammal bil igår att ha t.v , men hittade väl ingen.. Typiskt!


Nej, nu fåre bli en 3e kopp kaffe innan ftv! :)

Ha en fin dag mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0