25 Februari 2010

Förkylningen vill inte släppa, snarare blir jag allt mer förkyld!
Men sicken tur att det gör över så småningom då! :)

Just varit ute och gått med hundarna, men inte så långt.
Ida, Ellen & Baltazar kommer sen, så då ska vi väll gå en långprom.
Sen blire en kopp kaffe eller två.. :)

Igår kom Sara hem också, hann inte prata så mkt med henne igår.
Får checka läget sen.. :)

Idag blir det kyckling till Middag!
Så här kommer jag att göra den,

1. Jag tar 3-4 kycklingfilér, tärnar dom & steker.
2. Kokar lite ris & har i en gratängform.
3. Lägger kycklingen på riset.
4. Blandar Uncle Ben's Thai Curry m grädde. Har över detta på riset & Kycklingen.
Sen in i ugnen.. Och sen Wips har vi en god & enkel middag! :)







Här är min hjälpreda i köket idag! :)
Hm, bilden är på sidan & fick den fasiken inte rätt... aja! ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0