21 Februari 2010

Ja, nu var det Söndag då.. Imorn är jag sk 'friskförklarad'. INGA FEL!
Sitta här när man inte ens är sjuk... menmen!
För att inte smitta andra så! :)

Igår kväll gjorde jag inte mkt, inte heller under hela dagen.
Kände mej inte alls pigg om jag ska vara ärlig.. Lite hängig fortf.
Jag kan väl erkänna att jag är lite hängig nu också, men de är nog inte värre än att jag skulle kunna ta mej en tur te arbeet! :)
Tuuur, att jag inte är sjuk ofta (PEPPAR PEPPAR..)

Vi får hoppas att det blir jobb till veckan ialf, just nu är de tomt alla dagar i min kalender.
Men som vi såg förra veckan ändrade det sig snabbt!
Och jag fick tacka nej & ta bort nåra timmar, pga sjukan. Sånt Gillar jag inte!!!!

Nääe, nu ska jag knåda ihop nåra molusker till Kaffet!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0