18 Februari 2010

Just kommit ur duschen, ska göra mej iorning lite grann... Inte mkt. orkar inte. ;)
Ska strax åka till mamma, hon ska ha hundarna ett tag!
Det vart jobb idag med.. iiie. Börjar 15.00.
Hade planerat att träffa ida & ellen idag.. Har försökt träffa dom i flera dagar. Men de är så ibland.
Vi satsar på Lördag.. För imorn är de ännu mera jobb 7-20. Jag giller't. ;)
Har jag sagt vad mycket jag tycker om mitt jobb? :) Fullt av bra arbetskamrater jag trivs med. Och jobbet i sig är kul. Vilken tuuur jag har som hamnade där. :)


Nej, nu tror jag inte att jag skriver nå mer idag... Tjing!
* Jo - Linda & Stina, krya på er! *


Dagens fråga:
Vad är ditt drömyrke?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, vännen!<3 Kul att det blev så mycket jobb iaf! Kraaaam

2010-02-18 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0