16 Februari 2010

Sitter här och myser i Mickes tröja och i mina rosa(!!) pyjamasbyxor.
Just ätit makaroner & korv, Micke är och riktar Rallycross bilen..
Var tänkt Hemmagjorda köttbullar m potatismos idag. Men de får bli på Torsdag, när vi kan äta tillsammans.
Micke blir nog sen hem.. Btw - jag skrev hemmagjorda köttbullar, jag gör alltid de.. Här köps det inga. ;p
Okej då, visst köper jag.. men dom är åt hundarna när vi tränar! :)

Idag har jag jobbat 7-13, härligt. Trodde jag skulle vara ledig tills Fredag ju, men nu vart de jobb idag & imorn..
Det blir jag glad av! :)
Efter jobbet åkte jag till Jojjo och fikade.. Åt våfflor & Tvkaka.. Anna & Walle var där också.. en trevlig e.m!
Sen åkte jag vidare till Sara och lämnade av en jacka/tröja som jag lånade när vi var ut sist.. Hon skulle ha med den till Spanien! :)
Sen åkte jag och pinade mig hos åsa - jag vaxade benen! Nejdå, så farligt var de inte.. Inte som det kan vara ;)
Jag passade även på att beställa en tid för fotvård. Mina fötter behöver det!!

Imorgon ska jag till Linda & Hälsa på! <3 Mys!
Efter jag varit där ska jag åka och jobba några timmar.

Just nu spelas de Totta Näslund ur mina högtalare, Gillas!

Ha en bra kväll mina vänner, ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att träffa Anna!:) Det va längesen jag såg henne...

Ses imorgon, vännen!

Pa. Hemgjorda köttbullar ska det va! ;)Ds.

2010-02-16 @ 19:09:47
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det var skoj! :)

Visst tusan skare va de, annars kan de kvitta. ;)

2010-02-16 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0