säg den lycka som varar..

Ja-a , jag säger då det ..
Idag på jobbet vid ca 14-tiden började min underarm klia, det rodnade mer, kom prickar och den svällde upp? Sen började jag frysa.. Fick feber
Ja, jag vet.. Jätte konstigt. Min första tanke var: Allergi.. men mot vad?
Är inte allergisk mot ngt mer än mot gräs & 2 pencilinsorter.
Pratade med sjuksyster på jobbet hon tyckte jag borde gå in till vårdcentralen.
Fick en "akuttid" - Där doktorn konstaterade att jag hade en infektion i min arm!
Det hade troligen kommit ifrån ett sår jag har på armen..
Men ja, det var då konstigt att allt bara kom pang-bom!
Men jag fick pencilin så det ska väll försvinna...
Maximal otur hos familjen Frisk/Björkman? Vi måste va fan så klena... ;p
Micke trodde nog att jag va dödssjuk- för han kom hem med 3kg godis, två chipspåsar & en stoor cola till mej. :)
Go är va han är - Kärlek till han! <3
Nu har jag ialf godis så jag klarar mig ett tag....


Därför säger jag: Säg den lycka som varar.
Iomed att jag hade dragit igång 'operation storstädning' .. Jaja!

Den andra oturen är ju att min kära bil startar inte !!
Men va trodde man - är ju min bil.
Då är det som det ska vara med mina bilar, de brukar gå sönder eller inte starta. :p
Men den får ladda nu får vi hoppas på att bara batteriet tyckte det var kallt ..

Nej, nu får de va nog mä gnäll !!?

Ha en fin kväll, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0