operation storstädning!

Oj, nu var det en vecka sedan jag bloggade.. Jaja, får försöka få till ett inlägg :)

Har dragit igång 'operation storstädning' här hemma!
Började igår m badrummet - Tvättade väggarna,städade skåpet, dammade ifrån tak till golv m.m
+ att jag slängde en massa jag ändå inte använder!!
Och idag fortsatte jag med att städa igenom gästrummet - Plockade iordning i garderoben och slängde massa saker! + Torkade lister och allt sånt. Sen fortsatte jag med hallen (uppe) torkade väggarna och lister och sånt även där.. Tips: Om ni har hund skaffa inte vita väggar eller om ni har vita väggar skaffa inte hund?? ;)
Usch, hur väggarna blir när hundarna ligger mot dom!! :(
Men nu ser det väl fint ut i en vecka eller två.  ;p
Sen fortsatte jag ner till källaren - Plockade ihop glas och sånt (sorterade). Ska åka till tippen med det!
Men nu får det va bra för idag, Micke får hjälpa mig att sortera annan skit som ska slängas!
Förstår inte hur jag kan rota till det så i rum som inte 'syns'... ;P
Bra Linda att vi pratade om detta igår , Jag fick en spark i baken ;D
.. Och ja kära bloggläsare - Jag känner mig duktig!!! :)
Man får vara nöjd så länge det varar (energin). För det här behövdes. Har ju några rum kvar men.. Hoppas det håller i sig!

Annars har det inte hänt så mkt under veckan.
I Söndags var vi på bio i Sunne - Cornelis.
Själva filmen/handlingen var bra men jag tyckte den blev lite dryg!

åh justja - vi har bokat en resa..
Vi ska åka till Fuerteventura.. Underbart!

Nej, nu ska jag gå ut med hundarna!  Ha en fin dag!!



Vårat hotell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0