Kôrv

Huuuh, Brr! Fifasen va kallt det är.. -27 visar våran mätare och den brukar visa några grader under!
Har varit ute och kollat glykolen i Chevan, igen.. Fick för mig att det bara var upp till 20 grader i den.
Men det var upp till 40, så jag kan vara lugn. Förhoppningsvis blir det inte över 40. ;)
Jag lovar er att det ska bli härligt att vara borta en vecka!! Slipper man kylan de dagarna ialf...

Ja-a, idag ska Puman Chevy till veterinären då! Håll alla tummar ni har, att det inte blir operation eller nått!

Usch, nu har jag druckit sådär många koppar kaffe igen, Ikke Bra!!
Är hungrig, men man kan väl inte göra lunch nu.. ;)
Får vänta ett tag, idag blir det lätt&bra mat - Ugnspannkaka!
Jag tror jag har blivit lat på senare tid... ;p

Igår hade Micke gjort mat tills jag kom hem ifrån jobbet. dvs att han hade satt en sibylla-kokkorvs-burk direkt på plattan.. Haha, han är allt rolig han!! :) Men jag ska inte klaga, jag vart mätt och gott var det! + att han hade gjort mat. (okej, jag hade beställt mat..)

Ikväll jobbar jag till 21.00 , det betyder att jag missar sista delen av Bonde söker fru. Katastrooof!! ;)

Nee, om man skulle göra nått vettigt. Nee, har jag ingen lust med.
Det vettiga gör jag imorrn, dagen innan Julafton!! Så det kanskekanske kan hålla sig rent tills dess- tvivlar.

Men hoppa ur "morgonkläderna" kanske jag ska ta och göra ialf. Varit i dom sen åtta...

Ha en fin dag i "körrda".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0