Kallt..

Ja, det kan man ju säga att det var när jag vaknade.. 13 grader - Inne!!
Men idag var det verkligen dags att städa, så det fick hålla mig varm.. Ett tag!
Är 14 inne nu, verkar inte få igång skiten heller :S
Typiskt, Micke har varit hemma på jobb i veckovis och det har funkat..
Men den här veckan är han borta.. och då krånglar det!!
.. Och jag kan inte med det där!

Igår jobbade jag ~ 7-20. Gick fint & som på räls ;)
Jobbade med Anna på kvällen! :)
Fick även snygga (stooora) muffinsformar av henne, så nu är det dags att ta tag i baket?? :)
Göra gigantiska muffins ;)

Om man skulle gå ut & "vattna" kossorna tro, kossorna är liksom mitt jobb den här veckan!
Tur att det inte är det ofta och att jag inte behöver gå in i hagen - Är liksom rädd för dom!! :p

Tanken slog mig just - Det är inte alls länge kvar till jul??
Inte köpt många klappar än, men vet inte om jag har så många att köpa till?

Jaja, ha en fin dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0