Julbord

Hejsan Hoppsan!
Sist jag skrev hade jag ju fått ngn slags reaktion i kroppen..
Men jag har hunnit att vara till doktorn två ggr till efter det.
Jag började svälla en aning i ansiktet - Tyckte det kändes lite obehagligt.
Hade varit skillnad om det varit ngn annastans på kroppen.
Men ialf där gjorde 2 doktorer undersökning och ingen av dom vet vad det är för 'fel'.
Har fortf feber av & till, menmen :) Det går väll förhoppningsvis över av pencilinet.

Var ialf med jobbet på julbord igår - Länsmansgården, god mat!
Och innan var jag till Bästa Linda och fick kaffe & lockar! :)

Idag har jag försökt ialf att göra ngt vettigt - men lusten var som bortblåst.
Plockade ialf bort det värsta & fick ihop en sockerkaka :)
Sen ringde mamma & frågade om hon skulle bli med ut med hundarna..
Det var jag mycket tacksam för!! :)
Nu ligger de här & sover så gôtt efter mkt härj & spring!

Ne, har inget mer 'intressant' att skriva!! Så ha en fin kväll. Puss, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0