Julbord, igen..

Ja-a, nu har jag varit på julbord igen. ;)
Var på Solbacka med familjen/släkten! Micke kunde tyvärr inte följa med!
Men jag gjorde älgfärsbiffar & potatis åt han när jag kom hem, så de går nog ingen nöd på han ;)
Så nu har jag några biffar över tills veckan - bra!


Febern verkar (*peppar peppar*) ha försvunnit, inte kännt av den ngt idag ialf.
Men är bra så jäkla trött, men de är väl pencilinet kanske!
Fortfarande svälld vid ögonen tyckte Micke, och ja- det kanske jag är!


Var ute på Sunne förut, tittade på Lucian och hoppades på att vinna en julskinka - Men icke!
Var inte ute alls länge, både jag & Elis frööös!
Chevy verkar det inte göra ngt med snö & kyla, hon leker gärna i snön!
Var nere och 'mätte isen' förut, 15 cm.. Så bilåkande där får nog vänta nån vecka!


Igår var jag bjuden på mat på Restaurang Freden (i karlstad) av Micke.
Hade en mkt trevlig kväll, Mycket god mat!!
Har bara ätit god mat under helgen, hur ska detta sluta...?


Nee, soffläge låter bra va?

Längtar till Fuerteventura!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0