Julafton närmar sig..

Ja, nu närmar sig den 24 och julafton.. Och som vanligt är jag inte klar med alla julklappar.
Tänkte att jag skulle vara i tid det här året, som vanligt.. Hmm!!
Men Micke och jag ska ut & köpa några nu innan jag börjar jobba!
Har ju julklappen kvar till han också, men jag vet verkligen inte vad jag ska köpa? Förslag tack!!
Vi brukar inte köpa något 'väldigt' till varandra, vi brukar ju resa och så.
Bättre att lägga pengarna på något man vill ha & göra tillsammans!


Igår jobbade jag dubbeltur, igen.. även den här gången gick det bra & smidigt.. Phew!
Som jag sagt förut, det gör mycket att sluta åtta också!

Usch- Jag har druckit så mycket kaffe nu på morron att det känns som jag har "kaffedarra"... illa!

Nu längtar jag faktiskt lite tills mitt paket kommer med mina skor.
det återstår att se om de är 'gåbara' annars tror jag att de passar perfekt i min hylla.
Det där med skor kan man nog kalla min hobby, eller kan man kalla det när man köper skor?
Ja, vi bestämmer att det gills som hobby! :)

Imorgon ska Chevy till karlstad och röntgas- Lagom till Jul & resa!  :/
menmen, vad gör man inte för något av det käraste man har?
Sen har hon aldrig varit till veterinär under de fem åren vi haft henne!
Ja- förutom när hon får sitt årliga vaccin!

Ne, nu är det dags för klapp-köp!

Alice Hagenbrandt - Samson - Så jäkla fin/bra om ni frågar mej.. ;)

Det tar sig (efter över ett år :S :/..). Men här är ialf den andra garderoben och mina hyllor, måste ha fler.. alla skor fick inte plats. Någon som ska till Ikea??





Titta bara på garderoben, inte all röra runt omkring.. Det är inte klart - på långa vägar...



Meeer hyllor, plus en kedja att hänga stövlarna i.. Den ska hänga Snett över dörren vi bommat igen (till vä)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha kaffedarra är då inget att leka med, det vet ja de ;) hoppas allt är bra med dig =) kram

2010-12-21 @ 18:43:16
Postat av: Anonym

Men Emma, läser du min blogg.. Va kul :) Nej, de är få fan inget att leka med.. ;) Kram

2010-12-21 @ 22:38:45
Postat av: Anonym

jajemen jag läser på ja :)

2010-12-22 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0