God fortsättning!

Nu var julafton "överstökad". ;)
Det har varit en bra jul, först igår åkte vi till svärmor&svärfar och fick Julskinkefrukost! :) Gôtt!
Sen åkte vi till Mormor och fick julmat, Gôtt det med! ;).
Micke sov som en stock i mormors fåtölj efter maten... :)
Sen åkte vi hem och tittade på Karl-Bertil, heter han så?
Och efter det, eller ja.. kl nio gick vi och la oss!! Oops! Tidigt men välbehövligt.. Va jätte trötta.
Ändå kunde jag inte somna, tittade på en bra film!

Idag har jag jobbat, 7-13.30.. På min lediga helg. Det ni :) haha.
Och när jag kom hem så hade Micke 'gjort min dag' - Han hade städat huset, skurat & gjort rubbet.
+ att han hade gjort Spagetti & Köttfärssås!! Gissa om jag blev glad, va himla skönt att slippa å komma hem och städa för en gångs skull! :) :)
Så nu kan jag bara slappa!! LYX! Känns det som. ;)

Ikväll vet jag inte vad de blir, är rätt trött.. men vi får se.


Här kommer bild på några klappar.


Ed Hardy, plattång! iie. Välbehövligt m en ny. Den andra sjöng på sista... :)



En superfin 'hängljuslykta'!



GOD FORTSÄTTNING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0